Travel

What’s in his carry-on bag vs what’s in her carry-on bag?

“Ma cosa ci metti in questa borsa? La casa?”. Quante di voi si sono sentite dire almeno una volta nella vita questa domanda? Io tutti i giorni, ma perché effettivamente nella mia borsa c’è tutto il necessario per sentirmi a casa in ogni luogo in cui mi trovi. 

“What do you put in this bag? Your house?” How many of you have ever heard this question at least once? I hear that every day, but because there actually is everything needed to feel myself home in every place I go. 

Così ho pensato ai viaggi e al bagaglio che porto in cabina, che di solito contiene quello che porto nella borsa più svariati intrattenimenti, e altre cose che “non si sa mai”. 

So, I thought of travels and of my carry-on bag, which usually has what I bring in my bag every day plus different entertainments, and other things that “you never know”. 

Per la prima volta mi sono chiesta, ma il bagaglio a mano di uomo è così diverso dal nostro? Scopriamolo insieme! 

For the first time, I asked myself if the carry-on of a man is so different than the woman one. Let’s see together!

What’s in his carry-on bag?

What’s in her carry-on bag?

Per quanto mi riguarda oltre alle cose che ho inserito, di solito porto con me anche il portagioie, gli integratori, una sciarpa, varie riviste e un quadernino – non si sa mai venga l’ispirazione!

For me, besides the things I mentioned, I usually bring with me also the jewelry box, my vitamins, a scarf, different magazines, and a notebook – never know I’m inspired!

There are no comments

Join the conversation

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *