Beauty Tips

Gisou Honey Infused Hair Oil – review

We may earn money or products from the companies mentioned in this post.

Ho scoperto il Gisou Honey Infused Hair Oil grazie a Instagram. La sua creatrice, Negin Mirsalehi, è l’influencer che più apprezzo perché riesco a riconoscermi molto in lei. I suoi capelli sono quello che ognuno definirebbe con #hairgoal, ma il suo olio su di me ha letteralmente fatto miracoli.

I found the Gisou Honey Infused Hair Oil thanks to Instagram. Its creator, Negin Mirsalehi, is the influencer I love the most because I can identify myself in her. Her hair is that everyone would define with #hairgoal, but her oil has literally done miracles on me.

View this post on Instagram

Sunday essential #gisou #sunday

A post shared by Martina Manca (@marti_manca) on

Gisou Honey Infused Hair Oil – packaging

Iniziamo dalla parte più esterna. Una volta arrivato a casa – io solitamente lo ordino dal sito internet, ma c’è una boutique a Milano che lo vende – il Gisou Honey Infused Hair Oil è inserito all’interno di questa bellissima scatola rosa con i fiori: quando lo apri c’è un piccolo libriccino che racconta la storia del prodotto e della tradizione della famiglia Mirsalehi. Infine, c’è l’olio in una deliziosa confezione da 100 ml.

Let’s start from the external part. Once arrived at home – I usually order it from their website, ma there is a boutique in Milan that sells it -, the Gisou Honey Infused Hair Oil is insert in this beautiful pink and floral box: when you open it, there is a booklet that tells the story of the product and the Mirsalehi family tradition. Finally, there is the Hair Oil in a gorgeous bottle of 100 ml.

Gisou Honey Infused Hair Oil – the benefits

La sua consistenza è leggera, non appesantisce i capelli, ma dona loro lucentezza e corpo. Ciò che adoro di questo prodotto è che è versatile, lo posso usare sotto la doccia unito alla maschera, prima di pettinare i capelli come districante, dopo la piega per dare luminosità e togliere l’effetto crespo, oppure prima di lavare i capelli come un trattamento nutritivo. La sua confezione da 100 ml è la misura perfetta perché è possibile portarla in valigia senza doverla imbarcare, ma è allo stesso tempo sufficiente per un interno anno.

Its texture is light, it doesn’t weight down your hair, but it gives it shininess and texture. What I love about this product is that it’s versatile: I can use it under the shower with my hair mask, before hair brushing as a detangling, after a blow-dry to have shiny hair and to remove frizz, or before wash my hair as a nourishing treatment. Its bottle of 100 ml is a perfect size because I can bring in my carry-on bag, but at the same time, it’s enough for a whole year.

Voto finale – Final grade

È decisamente un prodotto che da’ i risultati nel lungo periodo, ho iniziato a vedere un reale cambiamento solo dopo un anno. Ma non lo cambierei con niente al mondo, è esattamente ciò di cui i miei capelli avevano bisogno per ritrovare un po’ di vitalità.

It’s a product that gives you results in the long term; I started seeing a real changing only after a year. But I wouldn’t switch it with anything in the world; it’s exactly what my hair needed to recover a little of vitality.

Ho amato così tanto la qualità, la cura e l’efficacia di questo olio che piano piano sto provando anche gli altri prodotti Gisou. Fatemi sapere nei commenti se avete piacere che faccia la recensione anche di quelli.

I loved so much the quality, the attention, and the efficacy of this hair oil that I’m gradually trying the other Gisou products too. Let me know in the comments if you’d like to read the reviews of those also.

Love, Martina

There are no comments

Join the conversation

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *