Editorial

Editorial #7: it’s all about the love

We may earn money or products from the companies mentioned in this post.

Questa settimana ho pensato tanto all’amore, vuoi per via di San Valentino, vuoi perché mi sento circondata di un amore infinito.

This week I thought a lot of love, either for Valentine’s Day either because I feel surrounded by endless love.

Ho pensato a tutto quello che facciamo per amore, alla cura per i dettagli, all’eccitazione della sorpresa. Ma anche alla dedizione che mettiamo per prenderci cura delle persone che amiamo, famiglia, fidanzati e amici.

I thought of all we do for love, of the attention to detail, of the excitement for a surprise. But also I thought about the care for all the people we love, family, boyfriends, girlfriends, and friends.

Credo che adori poche cose come fare qualcosa con le persone che amo. Può essere una cena romantica, una serata in pigiama con un film o un viaggio. Così mi dedico particolarmente a prepararmi, e uso queste occasioni per concedermi qualche coccola in più.

I think that I love a few things like doing something with the people I love. It could be a romantic dinner, a night with PJ and a movie, or a trip. So, I take my time to get ready, and I spoil myself with some more cuddles.

Photo by Jon Tyson on Unsplash

È sempre una grande fortuna potersi fermare un attimo per festeggiare l’amore che abbiamo intorno. Ciò che sto cercando di fare da qualche tempo è prendermi il tempo per fermarmi ed essere grata, dire alle persone care quanto le ami e stare loro vicina in ogni modo possibile.

It’s always great luck to be able to stop for a moment and celebrate the love we have around. What I’m trying to do from some time it’s taking the time to stop and be grateful, to say to my significant ones how much I love them, and to be close to them in every possible way.

Perciò, che sia San Valentino o il 19 gennaio, fermiamoci tutti un momento per essere felici e festeggiare l’amore. Il resto verrà da sé.

So, whether it’s Valentine’s Day or January 19th, let’s stop for a while to be happy and celebrate love. The rest will come itself.

There are no comments

Join the conversation

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *